گیفکارت

گیفکارت

آموزش غیر فعال کردن استیم گارد

اگر شما دوستان عزیز به دنبال غیر فعال کردن استیم گارد هستید با ما همراه باشید.

اکثر بازی‌ هایی که هر روز شاهد انتشار آن‌ها هستیم، بر روی رایانه شخصی برای بازیکنان منتشر می‌شوند. اگر به Steam نگاه کنید، اکثر بازی‌هایی را که می‌خواهید در این پلتفرم موجود هستند، مشاهده خواهید کرد.

اگر به بازی نیاز دارید، فقط باید آن را انتخاب کنید، اگر پولی است هزینه آن را بپردازید و سپس آن را دانلود کنید، یا فقط اگر رایگان است آن را دانلود کنید.

به غیر از بازی‌ ها، ویژگی‌ های دیگری نیز وجود دارد که استیم باید ارائه دهد. می توانید دوستان خود را در Steam اضافه کنید، با آنها بازی کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. یکی از ویژگی های شگفت انگیز Steam این است که می توانید Steam Guard را فعال کنید. 

استیم گارد چیست؟

برای غیر فعال کردن استیم گارد باید ابتدا به توضیح در مورد استیم گارد بپردازیم.

استیم گارد یک تکنیک احراز هویت دو مرحله ای است که لایه دوم امنیتی و حفاظتی را به حساب شما اضافه می کند. با این حال، ممکن است گاهی اوقات آزار دهنده باشد. پس می توانید آن را غیرفعال کنید.

پیشنهاد ویژه : خرید گیفت کارت استیم

 چرا نیاز به خاموش کردن استیم گارد داریم؟

برای انجام دادن سفارشات باید تیم فروش سایت بتواند به اکانت شما دسترسی پیدا کند. برای سرعت بخشیدن به روند سفارشات، نیاز است که قبل از ثبت سفارش، اقدام به غیر فعال کردن استیم گارد کنید.

 تا در کوتاه ترین زمان ممکن، سفارش تان انجام شود. در صورتژ که انجام سفارش موفقیت آمیز باشد، یک پیام حاوی تایید خرید بازی بر روی اکانت به ایمیل خصوصی شما ارسال می شود. بعد از این مراحل می توانید حالا وارد اکانت خود شوید و استیم گارد را روشن کنید.

شاید برای شما سوال باشد که خاموش کردن استیم گارد امن است، می توان گفت بله، ولی به شرطی که از طریق سایت های مورد اعتماد و معتبر، خرید اکانت استیم خود را انجام دهید.

پیشنهاد ویژه : خرید گیفت کارت پلی استیشن

نحوه غیر فعال کردن استیم گارد

در اینجا راهنمای دقیقی وجود دارد که با استفاده از آن می توانید Steam Guard را در Steam غیرفعال کنید.

  • از نرم افزار استیم به اکانت استیم خود وارد شوید.
  • در Steam، در گوشه سمت چپ بالا بروید، جایی که گزینه Steam را مشاهده خواهید کرد. روی آن کلیک کنید و از لیست گزینه های موجود، روی Settings کلیک کنید.
  • در صفحه جدید به سادگی باید روی گزینه اول یعنی Account بمانید و روی Manage Steam Guard Account Security کلیک کنید.
  • در آنجا گزینه های زیادی خواهید داشت. از آنجایی که می خواهیم برای غیر فعال کردن استیم گارد اقدام کنیم، باید روی Turn Steam Guard Off کلیک کنید. پس از کلیک بر روی آن، به صفحه ای هدایت می شوید که باید دوباره Disable Steam Guard را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که اگر Steam Guard را خاموش کنید، Steam Trading و بازار Steam Community غیرفعال خواهند شد. و از زمانی که Steam Guard را مجدداً فعال کنید، تا ۱۵ روز آینده خاموش خواهد شد.
  • پس از کلیک بر روی Disable، Steam guard غیرفعال خواهد شد. اما هنوز از نظر فنی غیرفعال نشده است. برای این کار، باید به آدرس ایمیل خود بروید و تأیید کنید تا در نهایت آن را غیرفعال کنید.
  • پس به ایمیل خود سر بزنید. ایمیلی از طرف Steam خواهید دید که غیرفعال شدن Steam Guard را تایید می کند. 
  • اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که بروید و روی دکمه آبی بزرگی که می گوید Disable Steam Guard را کلیک کنید. با کلیک بر روی آن، Steam Guard به طور کامل غیرفعال می شود.

این تمام چیزی بود که باید در مورد نحوه غیرفعال کردن استیم گارد برای حساب خود در Steam بدانید. ما اطلاعات خود را در این مورد با شما به اشتراک گذاشتیم. امیدواریم سودمند بوده باشیم و بعد از خواندن این مقاله به آسانی اقدام به غیر فعال کردن استیم گارد خود کنید.

ورود به سایت
ارسال پیامک تا دیگه ...

برای تایید واریزی شما ، شماره کارتی که باهاش واریز کردینو بصورت کامل در کادر زیر وارد کنید

اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد

برای شارژ حساب به پشتیبانی پیام بدین

0
با نظر دادن ، به ما در بهتر شدن سایت کمک کنیدx
loading در حال پردازش
درحال بارگذاری ...