گیفکارت

گیفکارت

۷ نکته مهم پیش از خرید گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل قطعاً در میان محبوب ترین کارت های هدیه ای قرار می گیرد که در حال حاضر در دسترس هستند، این کارت ها به طور گسترده در فروشگاه های خرده فروشی آنلاین متعدد به عنوان وسیله پرداخت پذیرفته شده اند؛ اما اگر کارت ها را به صورت آنلاین خریداری می کنید، باید مراقب باشید. همچنین باید از خدماتی که از شما می خواهند فقط با استفاده از این گیفت کارت‌ ها پرداخت کنید، آگاه باشید. 

اگر قبلاً از این گیفت کارت‌ ها استفاده نکرده اید، باید در مورد برخی از جنبه های کارت اطلاعات لازم را کسب کنید، این آگاهی به شما کمک می کند ایمن بمانید و از کارت خود به طور صحیح استفاده کنید. بدون هیچ تأخیری، بیایید نگاهی به نکاتی بیندازیم که هنگام استفاده از کارت هدیه اپل باید بدانید.

گیفت کارت اپل چیست؟

این یک اعتبار از قبل خریداری شده است که به کارت اختصاص داده شده است و می توان از آن برای خرید خدمات مختلف از بازار اپل استفاده کرد، از این کارت می توان برای خرید هر چیزی از بازار اپل از جمله کتاب، پادکست، برنامه های تلویزیونی و موارد دیگر استفاده کرد. نه تنها محصولات دیجیتالی، بلکه می‌ توانید محصولات فیزیکی مانند مک بوک یا آیفون را نیز به صورت آنلاین سفارش دهید.

پیشنهاد ویژه : خرید گیفت کارت اپل آیتونز با مناسب ترین قیمت

گیفت کارت اپل چیست

گیفت کارت های اپل به چه شکلی در دسترس هستند؟

کارت های هدیه اپل به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی موجود است و می توانید هر دو را به صورت آنلاین سفارش دهید. هنگام خرید کارت فیزیکی، یک پین کد وجود دارد که برای بازخرید اعتبار روی کارت استفاده می شود و در صورت سفارش کارت دیجیتال، پین کد ها به ایمیل یا هر فرم الکترونیکی دیگری تحویل داده می شود.

پیشنهاد ویژه : خرید گیفت کارت پلی استیشن با تحویل فوری

نحوه خرید گیفت کارت اپل

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید این گیفت کارت‌ ها را خریداری کرده و بدون هیچ زحمتی به عزیزان خود هدیه دهید.

۱-   فروشگاه های خرده فروشی

اکثر فروشگاه‌های خرده‌فروشی محبوب کارت‌های هدیه اپل را در انبار دارند، اگر می‌خواهید کارت فیزیکی را بخرید، فروشگاه‌های خرده‌فروشی باید اولین گزینه شما باشند، نه تنها کارت‌های فیزیکی را دریافت می‌کنید، بلکه می‌توان آن‌ ها را نیز بسته بندی کرد تا مانند یک هدیه استثنایی به نظر برسند.

۲-   فروشگاه اینترنتی اپل

هیچ مکانی بهتر از فروشگاه اپل برای خرید گیفت کارت وجود ندارد، خرید شما ۱۰۰٪ محافظت شده است. اما به دلایل تحریم های کشور ما شما می توانید این گیفت ها را نیز از وب سایت ما با اطمینان کامل خریداری نمایید .

۳-   با استفاده از iPhone یا iPad خود

این نیز یک خرید مستقیم از اپل است، اما در اینجا شما از برنامه App Store نصب شده بر روی iPhone یا iPad خود استفاده می کنید. وقتی با برنامه سفارش می‌دهید، می‌توانید نحوه ارسال کارت را انتخاب کنید که بیشتر از طریق ایمیل انجام می شود.

هنگامی که کارت ها را سفارش دادید، در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید.

نحوه خرید گیفت کارت اپل

۷ نکته مهم که قبل از خرید گیفت کارت اپل باید در نظر گرفت

گیفت کارت‌ های اپل تنوع بالایی دارند که به منطقه، نوع کارت هدیه و خرید فیزیکی و مجازی آن می توان اشاره کرد، هرکدام از موارد می‌توانند در قیمت کارت هدیه اپل تاثیرگذار باشند، در این صورت، هنگلم خرید گیفت کارت اپل باید حتما به ۷ نکته مهم توجه داشته باشید.

همچنین قبل از خرید کارت های هدیه اپل باید به قابل تمدید بودن کارت و اعتبار استفاده از کارت هدیه اپل و قابلیت‌ هایی دسترسی از طریق گیفت کار توجه داشته باشید، در زیر به برخی از موارد قابل توجه هنگام خرید گیفت کارت می پردازیم.

۱-   خرید گیفت کارت اپل به صورت مجازی و فیزیکی

در گذشته تنها به صورت این گیفت کارت‌ ها را می توانستید به صورت یک کارت از مغازه‌ ها تهیه کنید؛ ولی امروزه این گیفت کارت‌ها از فروشگاه‌ های آنلاین به صورت مجازی می توانید دریافت کنید.

گیفت کارت های فیزیکی و مجازی در ظاهر متفاوت‌ هستند ولی در اصل، هر دو گیفت کارت مجازی و فیزیکی یکسان هستند و همچنین دارای یک نوع اعتبار هستند.

گیفت کارت‌ های مجازی به صورت ایمیل ارسال می‌ شوند؛ اما گیفت کارت‌ های اپل فیزیکی به صورت یک کارت به شما ارائه می شود؛ علاوه بر این امکان دارد که این گیفت کارت‌ های مجازی ارزان‌تر از گیفت کارت‌ های اپل فیزیکی باشند.

۲-   متنوع بودن اعتبار در گیفت کارت‌ های اپل

قبل از خرید این گیفت کارت‌ ها اول باید ببینید که برای چه کاری قصد خرید گیفت کارت اپل را دارید؛ اگر می خواهید یک خرید ارزان داشته باشید، یک گیفت کارت دارای اعتبار کم، نیاز شما را می تواند برآورده کند؛ چنانچه خریدهای متعدد دارید، توصیه می‌کنیم متناسب با قیمت خرید‌ های مورد نظر خود، اعتبار گیفت کارت اپل را انتخاب کنید.

۳-   امکانات و مزایای کارت هدیه های اپل

این گیفت کارت‌ ها این امکان را می‌دهد تا انواع بازی و برنامه ها را به آسانی دانلود و خریداری کنید، علاوه بر این زمانی که نیاز به پرداخت‌ درون برنامه داشته باشید، همچنین با استفاده از این گیفت کارت‌ ها می توانید اشتراک پریمیوم سرویس‌ها مختلف مانند اسپاتیفای و همچنین نتفلیکس را خریداری کنید.

۴-   انواع گیفت کارت‌ های اپل

گیفتکارت اپل یک نوع گیفت کارت واحد است که از طریق آن، امکان استفاده از تمام سرویس‌ های شرکت اپل وجود دارد.

۵-   توجه کنید که سرویس‌ های قابل تمدید را خریداری می کنید.

زمانی که اشتراک پریمیوم یک سرویس را تهیه می‌ کنید، تمدید اشتراک به صورت خودکار فعال می‌شود، به این صورت ک با انتخاب کردن سرویس ماهانه، در هر ماه مبلغ مورد نظر از اعتبار اکانت کسر می‌ شود و اگر آن را نادیده بگیرید، امکان دارد اعتبار حساب شما خالی شود.

۶-   مطابقت داشتن ریجن اکانت با ریجن گیفت کارت اپل

هر کدام از یک اکانت ها و گیفت کارت ها یک منطقه خاصی دارند که توجه به زمان خرید بسیار مهم است؛ چون در صورت عدم توجه، ممکن است با عدم تطابق با ریجن اکانت خود خریداری کنید و در این صورت اعتبار گیفت کارت به حساب شما منتقل نمی شود.

۷-   تاریخ اعتبار و انقضا گیفت کارت اپل

بعضی مواقع، این گیفت کارت‌ ها دارای تاریخ اعتبار برای استفاده از آن است که در صورت عدم استفاده از آن پس از مدت اعتبار، گیفت کارت‌ شما از بین می‌رود و دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید.

ما در این مقاله به نکات مهم پیش از خرید گیفت کارت از جمله گیفت کارت اپل پرداختیم، امیدواریم سودمند بوده باشیم.

ورود به سایت
ارسال پیامک تا دیگه ...

برای تایید واریزی شما ، شماره کارتی که باهاش واریز کردینو بصورت کامل در کادر زیر وارد کنید

اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد

برای شارژ حساب به پشتیبانی پیام بدین

0
با نظر دادن ، به ما در بهتر شدن سایت کمک کنیدx
loading در حال پردازش
درحال بارگذاری ...