گیفکارت

گیفکارت

محدودیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی با هویت سایر کشورها

این روزها کاربران ایرانی اندروید با یک خطایی تازه در سیستم پرداخت گوگل پلی خود مواجه شده اند که موجب شده است تا خرید اینترنتی بر پایه GPay یا روند پرداخت درون برنامه ای با مشکل مواجه شود.

به این منظور بیشتر کاربران با پشتیبانی سایت های مختلف فناوری و همچنین فروش گیفت کارت توانسته اند این مشکل را برطرف کنند.

با ما در گیفت کارت همراه باشید تا اطلاعات لازم در مورد محدودیت تازه گوگل برای کاربران ایرانی که با هویت سایر کشورها است،را با شما به اشتراک بگذاریم.

این خطا به چه معناست؟

این خطا به معنای این است که  ربات های امنیتی گوگل متوجه شده اند که گیفت کارتی که در اکانت استفاده شده است و همچنین کشوری که از اکانت استفاده کرده اند، با هم مغایرت دارد. به همین علت اجازه نمی دهند که تراکنش برای این حساب انجام شود.

این خطا در واقع یک محدودیت جدید است که از طرف گوگل برای کاربران در سراسر دنیا است که از کشوری به جز آدرس پرداخت اکانت خود، تراکنش مالی خود را انجام میدهند.

در حال حاضر راه حل قطعی و ۱۰۰% جهت رفع این مشکل وجود ندارد؛ ولی به این معنا نیست که با مشاهده این خطا اکانت شما دیگر از دست رفته است و نمی توانید از اکانت خود استفاده کنید؛ بلکه با مشاهده کردن این خطا  لازم است که دلایل این اتفاق را بطور دقیق بررسی کنید و راه حل های توصیه شده را با دقت انجام دهید.

در ادامه می خواهیم به بررسی دقیق دلایل اتفاق افتادن این خطا بپردازیم.

پیشنهاد ویژه : خرید گیفت کارت پلی استیشن با مناسب ترین قیمت ها

چه افرادی با این خطا مواجه میشوند؟

بیشتر کاربرانی که به پشتیبانی سایت ها مراجعه می کنند، کاربران حرفه ای با مبلغ تراکنش بالا و همچنین کاربران آماتور است.

این به معنای این است که حتی افرادی که همه جوانب امنیتی مانند مخفی کردن آدرس IP، خاموش بودن لوکیشن، اتصال با آی پی کشور اکانت و همچنین آفلاین بودن تلفن همراه را نیز رعایت کرده اند با این مشکل باز مواجه شده اند.

این خطا هنگام انجام چه عملیاتی مشاهده میشود؟

از آنجا که این خطا به دلیل انجام عملیاتی ویژه ای بروز نمی کند یا می توان گفت که در اثر کارهای متعدد این خطا را مشاهده می کنید؛ پس می توان نتیجه گرفت که این خطا به علت اشتباه کاربر، یا رعایت نکردن جوانب امنیتی اتفاق نمی افتد.

در واقع ربات های امنیتی گوگل، شروع به پیدا کردن و جستجو حساب های فیک می کنند، بدون اینکه کاربران هیچ کار خاصی انجام دهند.

  • بعضی از کاربران این خطا را در زمان ردیم گیفت کارت خود مشاهده کرده اند.
  • بعضی از کاربران در زمان خرید بازی و اپلیکیشن و بسیاری از کاربران دیگر نیز در زمان خرید درون برنامه ای این خطا را مشاهده کرده اند.

چگونگی شناسایی مکان کاربران توسط گوگل

پیش از اینکه به روش ها و الگوریتم گوگل در کسب کردن اطلاعات کاربران بپردازیم، بهتر است یک جمله معروف را بازگو کنیم:

فیس بوک شما را بهتر از والدینتان می شناسد.

این یک جمله معروف است که در مورد فیس بوک بارها مطرح شده است و در محافل مختلف درباره آن بحث و انتقاد هایزیادی شده است.

ولی درباره گوگل موضوع فرق می کند. گوگل توانسته است دفعات زیادی، از امتحان های سخت حفظ حریم خصوصی کاربران سربلند بیرون بیاید.

علاوه بر این گوگل همیشه در پیاده سازی و طراحی سیستم ها، حریم خصوصی کاربران را اصل و ملاک قرار داده است و در بسیاری از موارد نیز حتی خود گوگل نم یتواند به اطلاعات کاربران دسترسی داشته باشد.

مبنای قانونی مسدود کردن اکانت از طرف گوگل چیست؟

قراردادهای بین المللی و کنوانسیون ها از جمله FATF، دولت ها و شرکت ها را مجاب می کند که اطلاعاتی که مربوط به تراکنش های مالی است را در اختیار سازمان هایی که مشخص شده است را قرار دهند و در صورت اعلام کردن آن سازمان، دسترسی مالی و دارایی اشخاص نزد شرکت ها مسدود می شود.

در این صورت، شرکت های بزرگی مانند گوگل همیشه تحت فشار ناشی از این شرکت ها و سازمان ها است و از آنجا که وجود تراکنش های خلاف با این مقررات در سیستم پرداختی GPay احتناب ناپذیر می باشد، گوگل همیشه تلاش در مسدود سازی حداقلی برای حفظ اعتبار خود در بین سازمان های دولتی و بین المللی داشته است.

ما در اینجا سعی کردیم شما را با محدودیت تازه گوگل برای کاربران ایرانی که با هویت سایر کشورها است، آشنا کنیم. امیدواریم سودمند بوده باشیم.

ورود به سایت
ارسال پیامک تا دیگه ...

برای تایید واریزی شما ، شماره کارتی که باهاش واریز کردینو بصورت کامل در کادر زیر وارد کنید

اطلاعات شما با موفقیت ثبت شد

برای شارژ حساب به پشتیبانی پیام بدین

0
با نظر دادن ، به ما در بهتر شدن سایت کمک کنیدx
loading در حال پردازش
درحال بارگذاری ...